Arubaans ritme - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu Arubaans ritme - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu

Arubaans ritme

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

17 Februari 2016 | Aruba, Oranjestad

Ayo! We hebben een goede reis gehad! Het liep redelijk soepel allemaal gelukkig! De ukkies sliepen ook gewoon in t vliegtuig! En jawel daardoor hebben we zelfs een hele film kunnen zien! En na een eerste brakke nacht hebben we een aardig Arubaans ritme te pakken! De kids hebben afgelopen nacht tot onze verbazing goed geslapen! Sylvan uiteraard wel vroeg wakker. Maar niet rond 4u zoals de eerste nacht. Ik was echter degene afgelopen nacht vanaf half 4 niet echt meer kon slapen. Vanavond moet t goedkomen!

• 17 Februari 2016 - 22:24

NadineAnouk :

Jaaaaaa toppertjes!!
    Lekker genieten daar! Voordat Dirk met het harde werken moet beginnen haha.
    Missen jullie nu al... het was zo vreemd om jullie niet ff bij school te zien om Jurre op te halen!

Xxx

• 18 Februari 2016 - 11:38

Fam Postmus:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad ,wensen jullie veel succes en plezier. Gr uilke en jannie

• 18 Februari 2016 - 11:41

Kikkienanje:

Fijn te lezen dat het goed gaat. Acclimatiseren dus Kyra. En ook voor jou. Ja het is wel vreemd dat je lichaam ineens in een ander bioritme van een verschil van 5 a 6 uur moet zien te komen. Wel een super ervaring.
    Love you! En super om iedere keer berichten van je te lezen. Echt heel fijn. Gisteren spontaan naar Mir gegaan. Toen zei ze nog: wel vreemd hoor dat Kyra niet meer in het dorp woont. Ja en dat klopt. Zo voel ik het ook. Zeker als we Wirdum langs rijden of doorheen zoals gisteren. Het is best onwerkelijk soms. Desalniettemin, ben ik daarom heel blij met deze berichten. Laat je met weten wanneer we gaan skypen?
    Liefs en genieten! Kikkienanje

• 18 Februari 2016 - 17:13

Mirjam:

Hey Kyr,

Komt wel goed met de slaap. Vreemd dat het huis leeg is en dat we jullie moeten missen in het dorp. Geniet!

• 18 Februari 2016 - 18:53

Gerda:

Hè lief reisgezelschap.... Fijn dat de reis goed is verlopen.. Nu genieten en wennen aan de warmte en de andere tijden.. Tijdsbeleving... Wanneer moet Jurre naar school?
    In wat voor taal wordt er eigenlijk met jullie gesproken in het dorp?
    Lfs vanuit FRL in de vrieskou....
    Gerda en boys

• 20 Februari 2016 - 20:04

Masha:

Ja het is wel logisch dat je moet acclimatiseren. Even een cultuurshock volgens mij haha. Geniet lekker van de warmte, hier is het nat en koud.....