wikent! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu wikent! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu

wikent!

Blijf op de hoogte en volg Kyra

20 Februari 2016 | Aruba, Oranjestad

Bon tardi (goedenmiddag) voor ons en bon nochi (goedenavond) voor jullie! Het is wikent! Dus ff geen bezoekjes aan instanties en geroggel! Vanochtend voor het eerst uitgebreid naar het strand geweest, de boys vonden het fantastisch! Sylvan is al net zo'n waterrat als Jurre. Yoriaantje vindt de golven eng en vermaakt zich liever met emmertje schepje en zand. Het is 's ochtends prima te doen in de zon. Het water van de zee was zelfs nog fris. Dat is ook zo met douchen, het is 's ochtends brrr koud. Ben ik blij dat ik geen ochtenddoucher ben! S avonds is het water lekker lauw en heerlijk na een warme dag. Je moet ook wel regelmatig douchen want het is de meest winderige periode van het jaar. Zand zit overrrall. Ik heb op het strand gefilmd maar je hoort mij bijna niet haha. In de zon is de passaatwind erg fijn! En nog een voordeel hij waait alle zika muggen weer terug naar zuid amerika. We hoorden van de SEH arts, oud collega van Dirk uit Den Helder en nu ook werkend op Aruba , dat er nog geen verband is met de muggen en het zika virus. Er zijn vermoedens dat er iets in de vaccinaties, die daar net ingevoerd zijn, zit. Hopelijk krijgen ze snel duidelijkheid!
We zijn van de week naar een pannenkoekenhuis geweest om te vieren dat we de afgelopen 3 maanden hard hebben gewerkt om te kunnen emigreren en nu hier echt zijn! We konden aan onze tafel swingen, ze hebben in aruba op de pleintjes veel live muziek, nice!

Oja, de koelkast is op onze 2 nacht leeggehaald door een hongerige gast....nu heeft de Handyman er sloten op gezet (zie foto ;-))

• 20 Februari 2016 - 22:22

Wiebe:

Test test..
    Geniet nog ff van jullie vrije dagen!

• 20 Februari 2016 - 22:24

Kyra Lisette Waterlander:

Danku!

• 21 Februari 2016 - 09:08

Ymte:

Hey toppers,

super leuk om te horen dat het jullie daar goed gaat, geniet er van!!

Groetjes Ymte, Martina en Melle

• 21 Februari 2016 - 15:40

Sanneke :

Hey lieverds,

Mooie verhalen, klinkt goed! Hier is het ook winderig maar een stuk minder lekker dan bij jullie ;-).

Geniet ervan met elkaar! Liefs Sanneke

• 22 Februari 2016 - 21:49

Gerda:

Mamma ik doe m'n ogen dicht.. Hoor de wind.. Denk aan de schaterlachende familie aan de andere kant vd grote oceaan... Heerlijk te lezen dat jullie zo genieten!
    Lfs Gerda

• 23 Februari 2016 - 10:05

Alexandrina:

Hoi Kyra, Dirk en jongens,

Het ziet er goed uit daar en zo te zien genieten jullie al volop met z'n allen. Heel veel geluk en werkplezier daar.

Groetjes,
    Alexandrina, Willem en Aimée

• 23 Februari 2016 - 10:28

Heleen Bos:

heel veel plezier daar aan de andere kant Zo te lezen gaat alles goed, fijn hoor! lieve groetjes heleen