De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wirdum, Nederland van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Wirdum, Nederland van Kyra Waterlander - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

12 Januari 2016 | Nederland, Wirdum

Whaaah de tickets zijn geboekt! Whaaah het verhuisbedrijf is geboekt!
Het is nu heel echt, de spanning stijgt. De laatste voorbereidingen zijn lastig te doen met de kinderen erbij. Zij worden onrustig van ons en wij van hen. Heerlijke wisselwerking!
De laatste week gaan we daarom bij mijn ouders logeren om rustig alles 'zee golven proof' in te pakken.
We proberen nog even heel bewust de voor ons normale en bijzondere dingen mee te maken. Nog even een wandeling tussen de weilanden met schaapjes, een fietstocht naar de varkentjes, sleeën over het ijs op straat en hopelijk nog een sneeuwpop maken! Onze agenda zit propvol met leuke afspraakjes met onze lieve vrienden! Zin in alle leuke dingen die deze maand nog gaan komen in Nederland! En verder proberen we heul ZEN te blijven!

• 14 Januari 2016 - 21:41

Esther De Groot:

Zal jullie zeker volgen, succes met de laatste loodjes !

• 16 Januari 2016 - 16:11

Anneke Hijman:

Kyra,Dirk en kids veel succes met de avontuur. het huis ziet er in ieder geval prachtig uit. We houden contact. liefs Anneke

• 12 Februari 2016 - 12:19

Sjoukje Kalsbeek (directeur Uniaskoalle):

Heel veel succes met jullie uitdaging!

• 13 Februari 2016 - 11:55

Sjoukje Radelaar:

Hallo,
    Nog even een berichtje van ons, voor dat jullie vertrekken en het grote avontuur tegemoet gaan.
    Wij wensen jullie alle goeds toe met dit avontuur en de toekomst.
    Gelukkig is het vliegend goed te doen om als de heimwee naar regen, sneeuw en ijs toeslaat even terug te keren.
    We zullen via het internet ed. wel eens wat horen of lezen hoe het met jullie gaat.
    Veel liefs, Sjoukje en Henk Radelaar

Kyra

15 februari 2016 vertrekken wij voor onbepaalde tijd naar Aruba! Dirk gaat hier als orthopedisch arts werken bij de Ortho Clinic. Wij hebben zin in het spannende maar vooral leuke nieuwe hoofdstuk in ons leven! Wij verheugen ons op een prachtig buitenleven!

Actief sinds 12 Jan. 2016